lördag 19 december 2009









Så har ett dygn med den där förbaskade magsjukan gjort mig totalt spak. Känns så mycket bättre idag men oj vad det är en riktig skitsjuka. Håller tummarna att mina kära skall slippa men men......
Misteln är på plats som brukligt. Har fått en kladdig liten pepparkaks puss redan...verkar ju lovande!!!! Jag är lite för matt än för bloggandet så ni får ursäkta att jag inte tittat in hos er på ett tag. Lovar att gottgöra så fort krafterna är tillbaka.
Man blir lite ödmjuk av den sjukan...Tacksam för att man mår som man gör alla andra dagar...Konstigt det där, att man måste bli sjuk för att se hur frisk och kry man egentligen är....Och hur bra man har det. Dessutom finns det ju betydligt värre sjukor än magsjuka.....
Carpe Diem
Kram Anna

5 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Åh stackars dig som haft magsjuka, det är bland det värsta jag vet:(
    Vad bra att du känner dig lite bättre idag!

    Vilka vackra mistelbilder o grattis till den fina vinsten hos AratorpsLena!

    Krya på dig,

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. usch å fyyy...jag kan stå ut med mycket men magsjuka är nåt av det värsta jag vet.
    din stackare....tur att du börjar känna dig bättre!

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  3. Näe Anna Vad trist...Jag har missat att du inte mår bra. Jag har varit lite dålig att titta in hos alla, suck var tar tiden vägen. Åhh hoppas du är frisk snart, brrr jag avskyr kräksjukan. Blir dålig bara någon nämner det. Rocky Road, yes...Livsfarligt och ännu godare tycker jag att det är när dom är frysta så här gläpps det i frysen hihi. Grattis till din fina tröstvinst hos Lena, herregud såg ut som första pris. Hon är för go och snäll...
    Stor krya på dig kram / Anne

    SvaraRadera
  4. Ooo nej... magsjuka är INTE roligt..! Skönt att du är bättre och som du säger... inget ont som inte har något gott med sig. Man blir tacksam för det man har!
    Fortsätt krya på dig! Och pussas...:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Usch, usch, usch!
    Magsjuka är inte roligt. Jag hoppas att resten av familjen klarar sig. Pussarna under misteln får kanske vänta en dag eller två. Som en liten tröst kan du titta in hos mig, där finns det något till dig.
    Kram Therése

    SvaraRadera