Denna skönheten (en gammaldags kran, eller blandare som det så fint heter ;) kom mannen hem med häromdagen. Gissa om han blev poppis?! ;) Så fin! Den sitter nu på plats i vårt badrum.
Har vart och handlat lite smågrejer till badrummet i dag för nu skall det bli lite vårfint där tänkte jag. Har helt susat in mig på att ha ljusblått som accentfärg där inne.
Pratade med en tjej som har en inredningsbutik om just hur man kan falla för en helt ny färg. Allt skulle vara kritvitt för ett år sedan och nu börjar det komma lite mer åt både svart och grått i mångas hem. Som man ALDRIG kanske ens kunde tänka på innan, ljusblått är en sån färg för mig. Är egentligen inte jätte blå av mig men har börjat gilla det allt mer.
Hur har ni det denna söndag? Här återstår lite pyssel och läxläsning för att sedan avsluta med en kopp te i soffan. Solsidan såklart !!
Ha en fin kommande vecka alla ni rara! Kram Anna










