Så har jag då ÄNTLIGEN hittat just den där färgen som jag haft i min tanke när det gäller mitt furuskåp. Tack vare goa Anne som målat ett bord i denna färg. Nu hoppas jag att mitt skåp skall bli lika fint :) Tänk så bra med bloggvänner :) Bara börja packa ner innehållet i skåpet och starta förvandlingen nu då, får se om det hinns med under helgen.
Annars flyter livet på i stort och smått. En magkatarr har vart eländig mot mig under helgen men känns nu bättre igen. Så nu hoppas jag att magen håller sig i skinnet för det finns ju roligare saker att göra än att ha ont i magen.
Har en rad med födelsedagar nu då mina flickor fyller år i början på mars. Presenter, kalas, tjejmiddag och allt som skall till för firandet av dessa. Roligt men när alla 3 barnen fyller inom en månad kan det bli lite väl intensivt......Dålig planering brukar vi få veta att vi haft....fast det är ju inte alltid man kan planera barn efter månaderna precis. Jaja det löser sig säkert även detta år.......
En fin vecka önskar jag er! Stor Kram! Anna
