Så sitter det där...mitt efterlängtade väggord. Jag har sedan sommaren vart och kollat väggord. Har vetat hela tiden vilket ord men i vilken färg, vilket typsnitt och vilken storlek.....ojojoj vilken vånda!! Att ha dessa typer av problem kan ju bara betyda att man inga problem har eller vad tycker du?? Man skäms ibland....Har en väninna som bestämmer sig så fort att hon inte ens visste att hon ville ha den där "saken".(Hahaha) Önskade jag var lite åt det hållet ibland för nu förtiden är jag bara för jobbig.Iallafall, ordet har funnits här hemma sedan innan jul men innan vi fick upp det så tog det en liten stund. Vi har placerat detta lilla smycke i vår trapp. En rätt stor vägg som man inte annars kommer åt att göra något roligt med. Vi fick därför låna en speciell anordning för att överhuvudtaget komma åt på den väggen. Men idag hjälpte min älskling mig med detta. Tack H för tipset om att läsa instruktionen INNAN vi började, det gick riktigt bra. ( Har hört att vissa har lite problem med att få väggordet att fastna och så......konstigt!!)
ÅÅÅÅ det är så roligt....det blev ursnyggt verkligen. Det blir verkligen ett lyft för hela rummet.( Skall visa fler bilder på hela rummet när jag gjort allt klart) Underbart!! Kram Anna
