Vart lite dåligt med inlägg från mig på det sista men så är det ju i livet. Man hamnar i vissa perioder där man inte finner tid till allt. Jag bugar och tackar för alla fina kommentarer och mejl jag får, det är så fantastiskt roligt att få se vem som är här inne och tittar. Önskar att fler kunde lämna ett litet spår efter sig =)
Ovan vår altan växer en stor ek, den faller i delar just nu. Liksom varje höst tappar den grenar och ekollon i mängder. För att inte tala om alla dessa löv. Det är allt annat än "finstädat" där ute nu för tiden. Man hinner liksom inte med allt som dräller ner....... Lite vackert kan jag tycka mellan varven med soppborsten. Eller hur?? Hösten skall vara lite så där busigt ostädad på nåt vis. Kanske bara jag som tycker det...hahaha
Hoppas du har en fin vecka, kram Anna
































