Visar inlägg med etikett Hemma- Sonens rum. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Hemma- Sonens rum. Visa alla inlägg

fredag 10 juli 2009

Kuddar till sonen....



Min son fick dessa kuddar till sin fåtölj i dagarna. De är från Hm Home och det är första beställningen jag gjort där. Kvalisorten är riktigt bra tycker jag, lite små förvånad sådär. Men faktum är att allt jag beställt är jag riktigt nöjd med. Beställde lite servetter (är så förtjust i riktiga servetter) en löpare och en annan duk. Fin fint! Skall bara fixa till en liten bjudning så allt kommer till användning också. Älskar att duka fint nämligen (eller iallafall försöka). Det är riktigt roligt och det var ett tag sedan vi hade vänner hemma nu.....(Om man inte räknar våra grannar som kommer och går. Dom får dessvärre inte alltid så fint dukat...Sorry!!) Dags att bjuda hem lite trevligt folk vet ja!!! Kram Anna

torsdag 14 maj 2009

Sonens rum....























































Så här har min käre son det i sitt rum.Han är en tolvårig sportkille med stort behov av lugn och ro. Han har det minsta rummet ca 8 kvadrat skulle jag gissa. Vi målade om det när vi flyttade in. Det var gult innan!!!! Hiskeligt fult kan jag meddela. Men han valde ( mamma var så nöjd ) en rätt svag grå färg, duva. Till det ville han ha svart och grönt. Så det fick det bli.
Han älskar sina Kalle tidningar så vi gjorde ett tufft "tidningshäng"som han tycker mycket om. Hyllan kommer från Mio och är en egentligen en tavellist. Den är riktigt blank och svart, riktigt snygg. Bred nog att kunna ha lite småsaker blandat med böcker och ramar. Skall skaffa honom ett annat överkast och kanske att vi kan byta accentfärg snart...Vad vet jag....Kram Anna