
Min favorit denna sommar , när det gäller lite dricka med alkohol, är
Törleys rose bubbel.
Charmante heter den och smakar hallonsaft med fniss....Så himla god tycker jag. Någon som har nåt annat tips på ett gott
rosè vin??
I lördags hade vi vänner här på middag och då blev det denna rosa dryck som välkomst drink. Väldigt omtyckt. Ett tips om någon har missat denna goda flaska.


Mannen gick på systemets
öl avdelning och samlade på sig en hög med olika öl på flaska. Skulle se om det fanns nån öl våra gäster inte smakat...men icke då. Den inbitne
öldrickaren hade smakat på dom allihop. Men några var nya för oss åtminstone så det blev lite av en
ölsmaknings kväll. Med en del prat om smak och färg. Vi serverade ölen väl kyld ur vår
zinkbalja med massa is. Ett himla trevligt sätt tycker jag. Istället för dessa trista burkar!!
Just nu röjer mannen i vårt förråd efter att vi köpt lite hyllor dit igår. Nu skall det bli bättre ordning är tanken. Passar att
pula med en dag som denna. Det blåser nästan lite
höstligt ute.Hua mig!! Kram på dig! Anna