Av min underbara blogg vän, Anne, fick jag denna utmaning. Den går ut på att visa upp vart och hur man förvarar sitt kaffe och te. Så långt helt ok. Om man nu har nån finfin burk att visa upp ja.!!!
Att vi har samma smak Anne har jag kopplat tidigare, så valet av kaffeburk är ju helt klart bäst, eller hur?? Men herre gud så sliten min är, såg jag nu! Mina teer sen då....slarvigt inkastade i skåpet......ingen snygg lådda där inte.
Så kontentan av denna utmaning.....Jag måste pimpa upp mitt skafferi lite....Tack Anne, nu har jag nåt att göra framöver :)
Hualigen vilket inlägg va!!!! Kram till er! Annis
Men höll på att glömma.......skicka vidare måste jag ju göra. Till följande går denna krävande och avslöjande utmaning:
Lina
Fröken
Jess
Jenny
Anna-Malin
