Köpte den traditionella misteln idag. någon mer som har mistel? Vi har alltid haft det och för mig är det en del av julmyset. Tycker att den är rätt fin med sina ljusa bär.
Är bara några dagar kvar nu till julafton och jag har en hel del förberedelser kvar, julklappar och mat. Att handla maten är ju ett helt projekt i sig tycker jag. Inte alltid så kul att handla mat....Fast det är klart lite roligare är det ju att inhandla julmaten, det får jag väl medge.
I år skall jag försöka hitta nåt nytt gott recept på nån rätt vi inte haft innan tänkte jag. Någon som har nåt mumsigt att föreslå?? Sen skall jag göra Leilas rödkålsallad tänkte jag, behövs lite fräsch sallad till all julmat......
Ha en fortsatt fin helg nu! Kram från Anna




