Ny färg i vårt kök, svart och grönt. Efter julens vita och röda toner kändes det rätt skönt med nåt helt annat. Det blev att få upp mina svarta längder och lite nya ljus och dukar. Grönt kändes snyggt och dessutom lite lite lite vårigt :)
Nu är det dags att blicka framåt och ta tag i sitt "nya"liv eller hur? Imorgon börjar jag jobba igen efter en skön julledighet.
Vi går en mycket speciell vår till mötes då det kommer hända massor denna vår....Min stora tös skall gå sista terminen i 9:an med allt som det innebär. Jag skall äntligen få bli moster igen, denna gång min minsta syster som skall få sitt första. Skall bli sååå roligt!!! Något jag verkligen ser fram emot.
Jag skall senare under våren fira min 40 årsdag. Hör på det då !! Kan inte fatta att det faktiskt är dags.....var inte så länge sedan jag var 24. ( Bara 16 år sen ;)
Så kan det gå....en hel del att se fram emot, har du något som händer dig denna vår?
Ha en fin söndagskväll alla rara!! Kram kram Anna








