onsdag 26 november 2008


När första ljuset brinner...

Advent till helgen !! Jag som skulle pysslat en hel massa och hunnit pynta ....Jag bara jobbar känns det som, sen är det möte, pysselkväll på skolan....Jisses.Konstigt nog är det alltid så här det känns inför julen tycker jag. Massor man vill hinna men kanske inte riktigt lika mycket tid. Jaja det blir ju jul oavsett hur mycket man hunnit med. I söndags var vi i skogen hos mormor o morfar och fick med oss gran och lite annat smått och gott.Skall klä in ballkongen och göra det fint vid ytterdörren.Så lite på väg är jag allt

I helgen blir det att pyssla och dona iallafall.Det skall bli jätte mysigt. Jag önskar bara att helgen inte springer iväg.....Vilken den alltid gör då det är mycket att göra.
Jag hoppas få lägga in lite mysiga bilder på lite "julmys" efter helgen.
Glöm nu inte att ta ett glas glögg och bara mys...mellan lussebullar, granris och gardiner.
Ha det!! Annis

1 kommentar: