fredag 10 juli 2009

Kuddar till sonen....



Min son fick dessa kuddar till sin fåtölj i dagarna. De är från Hm Home och det är första beställningen jag gjort där. Kvalisorten är riktigt bra tycker jag, lite små förvånad sådär. Men faktum är att allt jag beställt är jag riktigt nöjd med. Beställde lite servetter (är så förtjust i riktiga servetter) en löpare och en annan duk. Fin fint! Skall bara fixa till en liten bjudning så allt kommer till användning också. Älskar att duka fint nämligen (eller iallafall försöka). Det är riktigt roligt och det var ett tag sedan vi hade vänner hemma nu.....(Om man inte räknar våra grannar som kommer och går. Dom får dessvärre inte alltid så fint dukat...Sorry!!) Dags att bjuda hem lite trevligt folk vet ja!!! Kram Anna

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Låter hemskt trevligt med allt fint du köpt, men när det gäller oss, så är det ni som ska komma hem till oss nästa gång. Nu hinns det ju inte med innan vi åker, men sommaren är ju lång. Fast det är klart, om ni kommer till oss när vi är i Ugglarp så blir det ju grillkväll där;) Hoppas ni får till det och kan komma o säga hej. Hade varit sååå trevligt och barnen hade blivit superglada!!! Kramar

    SvaraRadera