söndag 5 december 2010

Rött & Vitt



























har det blivit andra advent och det är endast knappt 3 veckor kvar till aftonen. Jag förstår inte riktigt hur man skall få till allt innan dess. Gör du? Jag har visserligen en del klappar klara och jag vet vad jag skall handla till alla som är kvar. Inte illa !! Men sen är det ju det där med all mat och alla godsaker också.....På nåt sätt känner man alltid så här så här års. På nåt vis fixar sig allt till slut ändå. Ingen stress med andra ord, allt ordnar sig. :)

Så här ser det ut i vårt kök just nu, vitt och rött. Tycker det mysigaste med julen är just alla ljus och stjärnor i fönstren. Mycket ljus blir det...... ;)

Ha en riktigt mysig andra advent! Anna

1 kommentar:

  1. Ja,det ordnar sig! Förra året var jag stressad, men i år har jag bestämt mig för att det får bli som det blir,huvudsaken är att vi har trevligt och roligt och mysigt!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera