söndag 17 april 2011

Vitsippa



Min söta 9:e åring har idag plockat dessa fina sippor till mig. Så härligt när man börjar se att det börjar bli lite vitt bland träden. Ett sött vårtecken.!

Helgen har gått i rasande tempo som vanligt! Söndag kväll redan och påskveckan ligger framför oss. Har ni planer? Vi skall fira hos min bror men även träffa vänner och göra det vårfint i trädgård och hus tänkte jag. Gissar att vi inte är ensamma om den tanken!

Min söta kollega gav mig några kvistar av äpple som skall få pryda vårt "påskhem". Är inte så förtjust i ris med fjädrar utan försöker hitta på lite annat istället. Så nu väntar jag med spänning för att se om det kan bli lite blomster :)

Ha en fin vecka nu! Anna

1 kommentar:

  1. Påskplanerna är väl ungefär detsamma här. Trädgårdsarbete och pyssel hemma och så lite födelsedagsfirande. Ser fram emot några lediga dagar!

    Tack snälla du för så fina kommentarer hos mig, jag blir så glad!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera