söndag 19 september 2010

JellyBean



På vår kräftskiva hade jag den stora lyckan att få en alldeles underbar skål från JellyBean. Som synes den turkosa större modellen på skål. Det var min kära bror och hans underbara fru som kom med denna i ett paket. Jag fick den dels som"tack för att vi fick komma" present men även ett extra tack för bilder jag fotade på deras bröllop. Jag som redan har blivit så tackad redan blev naturligtvis riktigt glad. H visste att jag så gärna ville ha en !!(TACK snälla, igen !)Visst är det extra roligt att få något som den som ger verkligen har kommit i håg att man vill ha ?? Den blev i alla fall en snygg snacks skål denna helgen. Har väl aldrig varit så mysigt att mysa ;)

JellyBean finns i en uppsjö av olika föremål och i lika många fina färger. Jag gillar barista muggen och thekoppen (den lila som är på bilden, visst är den ljuvlig??) extra mycket. Men deras tallrikar är också riktigt fina.( Finns inte på bild här) Däremot visste jag inte att de även har en del textilier i sin kollektion. Alltid lär man sig nåt. =)








































Ha det gott! Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar