söndag 14 november 2010

Etikett tips!


Satt och bläddrade i en av mina inredningstidningar och läste lite om jultips. Det drar ihop sig så smått och jag känner att jag börjar längta alltmer till julen. Fast det är denna tiden nu innan som är den allra bästa tycker jag. När allt pyssel kommer i gång och man är så sugen på allt som har med julen att göra.

Min kära syster som känner mig så väl tycker att jag skall lugna ner mig lite nu. Hahahaaa "du tröttnar så fort det blir annandag jul" Men som sagt det är nu som det är som mysigast. Tycker jag :)


Om du klickar HÄR kommer du till Allt i hemmets hemsida. Där kan du ladda ner lite småsöta juletiketter som du sedan lätt kan skriva ut på ett fint papper. Enkelt och fint! Nästan som hemmagjort, eller hur?? :)

Nu är det nattedags här. Ny dag i morgon! Natti Anna

3 kommentarer:

  1. Hihi... Jag knner igen mig så väl.
    Tycker det är så mysigt innan men så fort juldagarna är över tröttnar jag på pyntet.
    Kram och hoppas allt är bra med dig
    Lina

    SvaraRadera
  2. Hej,
    bra tips, ska gå in och skriva ut etiketter där. Var på Willys häromdagen, oj vad mycket jul de hade plockat upp.
    Nästa vecka ska jag in till stan en dag, gissar att jag får en rejäl dos jul då :)

    Kraam

    SvaraRadera
  3. åh, tack för tipset, ska gå in och ladda ner. Jag tycker också att det är tiden innan jul och alla förberedelser som är roligast. Trött på allt den 25:e!
    /ylva

    SvaraRadera