lördag 17 oktober 2009

Höst höst höst




Hösten är verkligen här....Dessa mornar då solen skiner och allt är lite fuktigt av nattens dagg, är riktigt fina. Det är betydligt finare väder idag än i går. Solen skiner som sagt från en blå himmel och det gör att man mår lite extra gott. Idag skall jag och mannen åka och kolla lite på köksmöbler. Vi skulle verkligen behöva nya, som jag säkert skrivit ett X antal gånger. Får se om vi har turen på vår sida....Efter det blir det träning på gymmet. Idag skall det bli ett pass med Afrodans med en väninna. Ett otroligt energigivande pass. Gillar det jätte mycket !! Nån mer som testat??

Ha en bra lördag!! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Så spännande med nya köksmöbler, hoppas ni hittade något som ni gillade!

    Afrodans har jag aldrig provat men det låter kul!

    Ha det gott, kram Marie

    SvaraRadera
  2. Hösten är underbar med sina varma färger. Dessa färger har du verkligen fångat i dina kort. Nu hoppas jag att det finns ljus att få tag på i butikerna i Ale, när du har varit i farten, för JAG älskar oxå candellights!!
    Köss hele helgen //Carina

    SvaraRadera