torsdag 22 oktober 2009

Kronljus!




Idag var jag och inhandlade mat. Hur roligt är det på en skala. Man packar ner och upp och in och hem och in i skåpen....Sen tar det typ 24 timmar innan man undrar om man överhuvudtaget handlade den där torsdagen. Nåväl, jag unnade mig iallafall en liten blomma och när jag var i blomsteraffären fann jag denna lilla söta lykta. Har sett den hemma hos flera av er och tycker den är så fin. Tyvärr hade de bara en kvar, så det fick bli den. Fanns krukor i samma och jag blev lite sugen på en sån. Får nog åka dit igen snart ;)
Nu hoppas jag att du får en trevlig torsdags kväll. Kramar från Anna

7 kommentarer:

  1. Ja, den lyktan är jättesöt. Tror det är samma serie som jag har kruka och muggar i. Får nog ta och köpa mig en lykta oxå. Ser hur fint det lyser i din:)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Jättesöt lykta...!

    Jo, stolen målade jag med vanlig vit grundfärg.. slipade ingenting innan. Sköljde bara av stolen med varmt vatten och lät den torka innan jag målade... Men det krävdes 4-5 lager med färg innan det var helt vitt.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig ny header du har!
    Och jo tack, visst är det så man handlar mat i massor av påsar men har ändå inget att äta hemma.. hur skumt är inte det?! ;-)

    SvaraRadera
  4. Känner igen det där med all mat man måste ha glömt i kassan typ...
    Handlingen blir betydligt roligare när man hittar ett sånt litet guldkorn och får med sig det hem! Så fin!! Liksom dina nya höstbilder!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Anna!
    Vilken söt lykta!
    Jag känner oxå igen det där med att det känns som man inte handlat bara någon dag efter att man varit i affären:)

    Ha en härlig helg!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Hihi de finns här, både krukor och lycktorna.
    Hoppas du får en mysig helg!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  7. Dom är undebara , jag har 3 storlekar. Och bra pris är det också. Jag är bästa vän med ICA, name it..Slår mig fram emd kundvagnen och är så trött på folk som scannar och har sina vagnar framme vid alla diskar när dom scannar. Morr, jag ställer alltid undan min vagn sen plockar jag. Hoppas att ni har en skön kväll...

    Kram Anne

    SvaraRadera