söndag 29 november 2009

Adventskalender och Idol



Första advent.....Tänk att det nu är 3 helger kvar innan det blir Julafton. Att tiden kan gå så fort.....

Imorse var det dags för våra barn att öppna sin första adventspresent. Det var en gemensam julklapp.......Tillsammans med min nära och kära väninna, skall vi ta med oss våra barn till veckofinalen av Idol på fredag. Min minsta som är snart 8, har tjatat varje vecka på att få åka och sitta i publiken. Hon gillar sång och dans riktigt mycket och man kan väl säga att hon var rätt nöjd imorse. För henne är detta riktigt stort! För oss andra med, det skall bli så jätte roligt!



Adventskalendern är från Madame Stolz och är fin fin tycker jag. Alldeles lagom att ge barnen en present på advent istället för varje dag. Det blir ju mest lite billigt skräp bara i dom där kalendrarna. Nu får dom en lite bättre grej istället. Lite mindre hysteriskt kanske...



Ha en fortsatt trevlig söndag! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Vilket äventyr ni ska på på fredag. Jag blir faktiskt lite avundsjuk.
    Hoppas att du har en fin första advent!
    Kram Therése

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig adventspresent. Idol som är så bra. Det börjar ju bli riktigt spännande nu. Hälsa Erik från mig.
    Kram Lena

    SvaraRadera