fredag 27 november 2009

Lite värme i trappan








Min fina korg från Bloominghome finns numera i vår trappa. Den står där och lyser så välkomnande tillsammans med röda IngridMarie. Det blir ju sådär när man skall försöka fånga mysiga sken...Just nu har jag lite beslutsångest över huruvida jag skall ha mitt kök och vardagsrum under jul. Har just nu en panelgardin i rött med gråa videkvistar på i köket.Eftersom det är grått på väggarna så är den rätt fin men....hmmm Vardagsrummet har jag just nu svarta(snygga) gardiner, inget fel på dom. Till det vitt, silver, fattigmanssilver....Men är så sugen på att ha vitt.....överallt. Har vitt under våren och sommaren och gillar den där känslan när man tar bort allt murr och tar in allt vitt. Men vitt är ju himla fint även under julen och vintern. Håhåhå jag blir tokig!!! Nån mer med beslutsångest ???

Kramar Anna

1 kommentar:

  1. Abcolut Anna! Jag har idag bytt en gardin jag köpte igår och imorgon måste jag byta igen. Såg en gardin idag som jag tvekade på, köpte en annan, men får byta imorgon igen. Snacka om velig!
    Jättefin lykta i trappan. Så fint att ha juliga äpplen till. Hälsa din mysiga familj och hoppas vi syns på Allum imorgon! ;)

    SvaraRadera