tisdag 9 februari 2010

Dax för vitt !!

Men vilken bloggtorka....Helt ofrivilligt har det blivit lite sådär med mina inlägg den sista tiden. Men med vinter utanför fönstret och ingen som helst inspiration kan det inte bli mycket mer. I helgen rev jag ner mina svart gardiner jag haft i vårt vardagsrum, så trött på det svarta och mörka. Har inte hängt upp mina vita än dock, så långt kom jag inte. *ler*

Men nu blir det till att ta tag i det under veckan eller kommande helg. Det är dags att få in vitt, vitt känner jag. Tänker trotsa det där att det är kallt, vintrigt och att det idag snöade för 100:de gången. - Bitter ??? Nejdå inte ett dugg.....lite....sur kanske men bitter? Nix!!


Som ni vet är inte vinter min favvo av alla årstider, min är ju våren! Så nu tänker jag hjälpa den på traven en bit, så det blir lite ljusare iallafall i mitt vardagsrum!

Ha en härlig vecka! Kram Anna

6 kommentarer:

  1. Ja in med det vita fräscha nu!!!!
    Har samma blogtorka jag och lääängtar så enormt till våren.
    Samma vaser finns här med..me like.
    Ta hand om dig nu.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Ja, nu räcker det snart... Våren är sååå välkommen precis när som helst nu!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Kära Anna..Du är väl inte arg idag hihi....Bloggtorka urk vem har inte det. Det var skönt att ha några dagar fritt kände jag. Ibland är det lite press att man måste men så är det ju inte egentligen eller hur? Vi är bara duktiga flickor. Tyvärr så kommer det nog bli mera snö. In med det vita, det lättar upp stämmningen.

    Kramkram A

    SvaraRadera
  4. Bra Anna! In med våren så gott det går. Tänk vad vi kommer njuta av våren i år. Herreguuuuud va jag längtar.....Fast vi ska ju till Trysil först :I Får tänka på charmen med stugan och skidåkningen, men annars är jag hemskt trött på vintern jag med. Snart är våren här, jag lovar (eller hoppas). Kramar

    SvaraRadera
  5. Ja men så är det ju man bara måste få in ljuset nu och då är ju vitt en perfekt färg.
    Håller med jag är så trött på snö nu att jag blir tokig.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Hej Vännen!
    Tack för dina omtänksamma kommentarer hos mig, vad gullig du är! Det är bra med oss, men visst saknar vi hönsen, ser fram emot att få hönshuset återställt så att vi kan skaffa nya fjäderklädda vänner någon gång:)

    Håller med dig, vill ha VÅR nu!! Är så trött på snön! Såg på vädret på TV att det i alla fall skulle bli sol till helgen, hoppas prognosen stämmer:)


    Stor kram till dig Anna!

    Jenny

    SvaraRadera