lördag 29 augusti 2009

Nytt ljus





Äntligen känner jag mig piggare och lite gladare igen. Haft en vecka med mycket huvudvärk och en otrolig trötthet, men nu känns det bättre idag. Beror kanske på att jag fått pyssla lite nytt....och att det är lördag :) Har gjort denna grupp idag med ljus i lite mullvadsgrått....Rosorna köpte jag härom dagen och jag bara älskar dom. Så skön färg och ja bara så fina tycker jag. Har länge tänkt köpa nålar som man kan ha till olika blom arrangemang (mm) men kommer aldrig ihåg det före jag står där och tycker att: det hade vart fint! Men nu fick jag iallafall köpt på mig ett gäng, vita pärlemo, svarta och även några med en stor "diamant". Ibland är det verkligen något litet som blir pricken över I.
Ikväll skall mina föräldrar ha en "tackförhjälpenmedhusbygget" fest. Har tagit på mig att hjälpa min kära mor med efterrätten. Jag har bakat 8 (!!) kladdkakor och till det skall det bli jordgubbar med ett strössel av råsocker och lime på. Har ni testat det till jordgubbar?? Så himla gott.
Jag önskar er alla en skön lördag. Anna

5 kommentarer:

  1. Jättefint arrangemang, du är jätteduktig tycker jag! Hoppas ni får en trevlig kväll själva ikväll. Jag och Jonas är ju barnfria och myser för fullt här hemma;) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Vad fint du gjort det med ljusen:)
    Hoppas ni haft en riktigt trevlig kväll!

    kramis Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej Anna, vilket jättefint arrangemang. Jag gillar känslan på din blogg.

    Marit

    SvaraRadera
  4. Mums det lät gott. Måste lägga det på hjärnan. Hoppas att det gick bra med festen. Vad skönt att du mår bättre. Inget kul när man mår sådär.
    Vad fint du har gjort med ljusen...

    Kramkram A

    SvaraRadera
  5. Väldigt vackra rosor, ovanlig färg!
    Lät väldigt gott med råsocker och lime över jordgubbarna. Måste provas!

    SvaraRadera