måndag 22 mars 2010

Award från Anne!


Idag har det vart en bra dag trots att jag fått lämna min 15 åring vid bussen för avfärd mot Vemdalen. Inte så van att vara utan henne under en hel vecka och det känns alldeles konstigt. Men men det är väl bara att vänja sig är jag rädd. Det är ju meningen att de skall söka sig ifrån en så småningom och det skall gudarna veta att jag är glad om det går så här lite pö om pö. Att hon inte flyttar hemifrån på 3 röda. ( mamma måste vänja sig )

Dagen har därför haft en liten dyster ton, ändå tills jag fick denna söta award från min söta vän Anne. ( Stjärnor och champagne ) Tänk att jag kan känna mig lite glad nu Anne, lagom till sängdags. Tack snälla du!!!

Awarden går ut på att man skall berätta saker som gör en glad. Här kommer mina :

1. När tonåringen ringer hem trots att det är kompisar bredvid, bara för att säga godnatt

2. När det droppar och drippar från taket och balkongen

3. När 8 åringen ropar från utsidan att :- Mamma, det har börjat komma upp blommor i rabatten! Dom jag planterade i höstas!!

4. Marabou

5. Alla mina vänner jag har i mitt liv. Nya, gamla, i verkliga världen och i bloggvärlden

6. Rosa bubblor

7. Solen

8. Att skapa, stort och smått

9. Att jag har min familj

10. Löning

Denna söta award skickar jag gärna vidare. Denna är till dig:

Aratorp

Kardemumma

Signe1

Vit & Pastell

Vita Villa Vila

Hemma på Kråkered


Ha det gott! Godnatt Anna

2 kommentarer:

  1. Visst känns det konstigt när det inte är hemma det blir så tomt, hoppas de bor hemma länge eller lagom länge....

    Ha det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig award!!
    Ja här märks det också att mina tonåringar planerar för ett liv utanför detta hem... hur fort gick inte det????!!!! Jag flyttade ju själv hemifrån igår... Helt galet!! Och ganska spännande också...
    KRAM

    SvaraRadera