torsdag 11 mars 2010

Dripp dropp




Hos oss är det idag plusgrader, inte så många men det är plusgrader! I morse när jag kom ut kändes det nästan lite varmt, då var det 0 gradigt!! ( Man har vant sig vid betydligt kallare denna vinter ) Fåglarna sjöng och det var lite vår i luften. Nu drippar och droppar det lite överallt ute. Äntligen!!! Börjar bli lite sugen på att "påskpiffa" lite trots att det är några veckor kvar. Får se om jag får pysslat lite denna helgen......

Påsk pyntar du mycket hemma??

Ha en härlig torsdagseftermiddag!! Kram kram Anna

3 kommentarer:

  1. Visst är det härligt nu när man känner att våren är här och slippa tjocka tröjor under jackan.
    Vi är bort i påsk men lite pynt brukar vi ha inte som till jul.

    Du får ha det bra i vårsolen
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt att lägga fram lite finnt pyntade ägg och kanske ett ris med massor av vita fjädrar men inte så mycket annat.
    Mitt räkneverk har bara försvunnit, vet inte vad jag har gjort....någon idé?

    Ha en bra kvaäll
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hallå där.
    Vilken härlig header du har.
    Och du vi har plusgrader här också ca 5.
    Jag pysslar inte så mycket till påsk tycker att det är över så fort så det blir bara det lilla.
    Ha en bra kväll
    Kram Lena

    SvaraRadera