fredag 1 januari 2010

Nya tag......

Ett nytt år, årets första dag. Trötta efter firandet igår men alla är friska och krya och vad mer kan man begära. Det är ju det enda som man önskar, eller hur? 2010, låter som ett bra år tycker jag.



Har lite planer på vad som komma skall den närmaste tiden. Vi flyttade hit för 1 ½ år sedan nu och har tapetserat alla rum förutom vardagsrummet. Det är helt ok där inne, även om vi nu börjar känna att det är dags att få till vår stil även där. Men frågan är vad som är vår stil, haha. Vi valde att göra hela huset i en rätt neutral stil. Då inredningsfjanten ( gissa vem?) gillar att ändra om en hel del. Med en bra bas är det ju lätt att ändra en hel stil. Så det är grått och beiget nästan överallt. Jag är jätte nöjd med det men nu till vardagsrummet. Det ligger bredvid vårt kök och man ser in i det så fort man kommer upp för trappan. Därför har jag en tanke på att just den väggen skulle få bli en fondvägg. En fondvägg som står ut lite men som ändå skall funka till att byta stil, när den lusten faller på. Hur skall man få till det ??? Rummet blir lite mörkt som det är nu. En rätt ljus bas på alla andra väggar vill vi ha.
Har du tips på en snygg tapet??



Ha det bäst! Kram Anna




1 kommentar:

  1. Ja, det är härligt att börja det nya året på den friska sidan!
    Jag tycker att det är lite svårt att ge något råd om en passande tapet innan jag jag sett en bild på hur det ser ut där tapeten ska sitta, kan du inte lägga upp ett foto på hur där ser ut nu??

    SvaraRadera