måndag 22 juni 2009

Barnens favorit.....

Jag gjorde en glassdrink till mina barn i helgen. Det var ett recept som min 7 åring hade i sin " Prinsess kokbok ". Enkelt och gott var det, enligt barnen. Man tar en rejäl kula vaniljglass och lägger i ett högt glas. Fyller på med nån deciliter läsk av valfri sort ( man kan ju säkert använda vilken glass också som man vill ) vi valde fanta exotika. ( Ser rätt läskigt ut, super gott enligt barnen men men...)Garnerar med något fint och tadaa en glass drink. En liten lagom efterrätt som man kan mysa till det med under en sommardag. Super enkelt!! Annis

2 kommentarer:

  1. Vilket bra tips! Det ska jag fixa till mina kära barn nån dag! Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Den blir nog populär hos oss också kan jag tänka... Tack för tipset!
    Kram

    SvaraRadera