söndag 26 april 2009

Sommar fönster


Mitt kök har fått sig lite sommar i fönstret. Mårbacka och tunna gardiner....så fint! Den gamla fotogen lyktan har jag fått av min goa pappa för många år sedan. Den har vart i ett badrum i vårt förra hus men nu finns den i köket. Gör sig fint där med lite sol på sig tycker jag. Roligt att använda saker och ting i olika rum tycker jag. Det blir som en ny pryl bara av att byta rum. Och ett nytt rum av en ny pryl. Hängde ni med där?! Jag lägger undan prylar och använder dom efter säsong också. Ett annat sätt att få " prylar" att verka nya fast de inte är det. Det känns nytt iallafall. Nu väntar kaffe med mannen på altanen. Skön avslutning på helgen....Ha det gott! Kram Anna












4 kommentarer:

  1. Men nu hittade jag en fin blogg. Kul! Nu ska jag titta runt lite mer hos dig.

    Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att du tittade in hos mig och lämnade ett litet fotspår efter dig. Kikade runt lite i din blogg och gillade den jättemycket. Fint det var med bara blåmusselskal i ljuslyktan. Även fina ljuslyktor från Indiska i ett tidigare inlägg. Ha en fortsatt härlig söndag./ Åsa

    SvaraRadera
  3. God kväll! Kul att du kikade in hos mig...Du är som mig flyttar runt saker i olika rum..
    Mårbacka pelagonier är väll underbara..
    Ha det bra kram:Helen

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder! Ser ut som sommaren med fina pelargoner! Kram Milla

    SvaraRadera