tisdag 21 april 2009

Ny design på bloggen önskas!!!

Stackars er som vart inne och läst under kvällen....Den förvirrade tanten har suttit och försökt hitta den rätta!! bakgrunden. Det har vart lite olika under kvällen men jag hittar inte det jag söker.....Någon som har nån ide??? Nån som vet nån trevlig sida med bakgrunder ?! Jag vill ha den vit....tror jag.Iallafall väldigt sparsmakad. Men någon liten detalj hade vart trevligt. Får se vad jag hittar på.... Sov Gott nu alla vänner !! Anna





Så vart man fast en stund till framför datorn....Konstigt!!! Blev detta bra ??? Eller är det för kallt??? ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Sova på saken skall jag....Natti!!

3 kommentarer:

  1. Tyvärr kan jag så lite om datorer.. men tycker du har redna nu så fint!! Hoppas du får hjälp!

    SvaraRadera
  2. hej Vännen

    jag tycker att den är kanonfin och vårig

    krama alla från mig

    kram Hanna

    SvaraRadera
  3. Jättefin och bilden är så fin!
    Jag försöker gå minst 10000 steg om dagen, har på mig stegräknare. Morgonpromenader innan frukost är ju bra, så har du möjlighet till det så prova! Visst är det ett riktigt kämpande med vikten, känner att jag behöver piskan som det ger att gå till viktväktarna, även om jag skulle vilja köra själv.
    Hoppas du kommer igång! Lycka till!
    Kram Milla

    SvaraRadera