torsdag 23 april 2009

Rosa gerbera....


Igår var jag och köpte lite blommor i blomsteraffären vi har här. Denna underbara rosa gerbera plockades precis upp och jag kunde inte motstå att iallafall köpa mig en. Den är riktigt "tusig" som min lillfavorit skulle uttryckt det. Annat som åkte ner i korger var mina efterlängtade Mårbacka Pelargoner och en annan hängblomma vid namn ---bells"nånting". Bilder på detta kommer senare när jag fått till det....
Imorgon fredag skall jag och dottern på 14 år åka till stada!!! Hon skall ha sin goa kompis med sig och vi skall jaga alla "måsten" till vårgaderoben. Jeanstights( mkt hett just nu) jeans, vitt linne och cardigan var väl lite av önkelistan. Får se hur generös mamma hon har med sig!!!! Riktigt roligt skall det iallafall bli, är ju som att gå med en väninna nu när hon blivit så stor. Mysigt mysigt!!

1 kommentar:

  1. Visst är det mysigt att gå med tonårstjejen på stan! Min 14åring och jag bokade in nästa lördag för en tripp till stan med shopping och lunch. Kram Milla

    SvaraRadera