söndag 7 december 2008

Lite pyssel



Denna lilla grupp gjorde jag härom dagen. Det är ett tenn fat som jag planterat en "hjärtan på tråd" i och sedan klätt med mossa och pyntat. Behöver jag säga att den står i mitt"svart rum" ??

Det börjar dra ihop sig till julgodis tillverkning... Vi har lite stående godis som måste finnas (enligt våra barn). Jag säger bara Mosart kulor... Vad vore livet och framför allt julen utan dessa...Så det kommer det bli. Och knäck såklart. Men sedan har jag köpt en helt underbar bok i detta tema. Julgodis för små och stora sockerbagare av Johanna Westman. MASSOR av gotter, jag lovar man kan nog göra allt i den boken. Skall fundera ut vad jag skall fixa tll under denna vecka tänkte jag.

Det är ju bäst att inte göra godis alltför tidigt. Det finns en risk att det bara försvinner då....vart har jag ingen aning om....Mer om detta senare...

Visst bidde det en riktig cliff hanger!!!! Ha en lugn och skön vecka nu! Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar