tisdag 30 december 2008

TACK Mr N !!

Jag har vart utan dator i.....några dagar. Nu har jag turen att känna en underbar man som bara hjälper oss så himla rart. Så nu är datorn här igen....Frisk och kry. Men tror ni inte att vår skärm då lagt av!!!!! Så vi fick lov att låna en skärm (med tillhörande låda!!) av mrN.....Så nu skall det bloggas!!!!!!!!!! Ska ta igen alla dessa timmar jag förlorat.... hihihi

Julen firades INTE som tänkt. Med en man och en dotter med maginfluensa,feber och värk blev det en jul hemma för andra året i rad. Inte jätte roligt men det fanns liksom inget annat att göra. Det bästa med julen dock var att vi ändå fick vara med på grötrimmet!! Vi rimmar alltid på gröten, har alltid gjort. Detta året ringde min älsklings bror och jag fick via högtalar telefon läsa vårt rim. Jätte roligt! Det var riktigt trevligt i bdrövelsen. Men men det kan ju alltid vara värre. Det finns alltid dom som har det värre.Så vi skall inte klaga.

Nyår imorgon kommer vi fira hemma. Dt fanns liksom ingen kraft att ta tag i nyårs firande efter julen så nu firar vi hemma. Det blir god mat och säkert monopol eller Wii spel om jag känner min familj rätt. Lugnt och fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar