tisdag 30 december 2008

Tapetserar....

Eller om sanningen skall fram är det min älskling som tapetserar...Vårt lilla kontor skall få sig en liten ny stil... Det ligger i anslutning till vårt kök så vi tyckte att det kunde vara snyggt med något åt det gråa även där. Det blev ett snabbt beslut(!!! Ser ni vad jag kan...)

Om sanningen skall fram var det mannen som tog beslutet...... Det blev inte alls som jag hade tänkt mig men han tyckte det var en så snygg tapet att jag tyckte att det var rätt kul att han faktiskt var med och kollade. Så nu blir det 2 !!! mönstrade tapeter. En lite lätt randig i vitt och grått och en lite mörkare grå med typ av solar på. Samma grå går igen i randen så det kan bli rätt tufft tror jag. Lite glans är det i den där fond tapeten. Accent färg kommer att bli ....................(trumvirvel....) ORANGE och vitt.

Rummet är ju litet och det är både en glasdörr och ett fönster där fondväggen skall vara så jag tror inte att det skall bli alltför mörkt.
Rummet skall fungera som kontor och kreativitetsrum. Har ju en hel massa pyssel, det är det som jag älskar mest att hålla på med. Barnen har mycket sånt och jag behöver få ordning på allt detta. Så ett arbets/kreativitets rom får det bli. Mer om inredningen i detta rum senare. Imorgon sätter vi upp tapeterna!!! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar