torsdag 26 februari 2009

Det kom ett litet paket.....



Jajamen så var man en stolt ägare till den där helt underbara bakskålen som jag så länge suktat efter. Min första beställning på Internet är gjord. Beställde detta på Nordljus, som har rätt mycket som detta hem skulle vilja ha. Så nu kan man ju alltid hoppas att man kan baka lika gott som skålen är snygg!!!! Slickepotten kommer från rice sortiment. I deras sortiment finns också många fina bakskålar i pasteller. Men den där hjärtskålen.....jag bara säger mmmmm. Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Jamen, typiskt! Jag som tänkte att det var en perfekt födelsedagspresent till dig och så går du och köper den själv. Jaha, nu får man gnugga geniknölarna igen då!

    SvaraRadera
  2. åååå va fina
    tror att jag oxå skall göra en beställning,,, men jag skall nog vänta till vi vet hur vi vill ha det i köket.
    tusen kramar till dig och vi ses på lördag

    kram Hanna

    SvaraRadera