söndag 22 februari 2009

Stil test...

Gjorde som Jenny har gjort på Easy Living, ett stil test på sidan Sproost . Resultatet för mig blev:

42 % Cottage Chic
42 % Contemporary
16 % Nantucket Style



Blev väl inte så mycket klokare efter detta test....men men... Undrar ibland vad jag har för stil egentligen...Känner mig så spretig när det gäller inredning. Har inte ett klart tema genom hela huset som många har. Utan har lite efter humör och rum skulle jag tro. Sedan är jag rätt inrutad på årstider, det är mycket svart under vintern och vitt under sommaren. I år skall jag för första gången ta in lite Shabby Chic i mitt kök och kanske sovrum under sommaren. Har haft en tuffare stil i köket åren innan men nu blir det nån typ av Shabby och marin stil... Får se hur jag skall få ihop det. Vilken stil har du snöat in dig på ?? Kommentera gärna. Kram Anna





Cottage Chic
Who says that cottages can't be modern and chic? Who says that they have to be floral and cheesy? Not you!
You love the carefree spirit that the cottage interior inspires, but you are also serious about your appreciation for modern art and hip treasures. You love old and new alike, and love to highlight them all to expose the uniqueness of each. What better way to show off these treasures than with a light background?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar