tisdag 24 februari 2009








Så har jag haft en lite pyssel stund alldeles för mig själv. Fatet jag visat tidigare har blivit lite omgjort och fått en lite somrig känsla. Hjärtan på tråd är min bästa kompis.... Den har jag hittills inte kunnat döda och det är ju verkligen toppen. Man kan verkligen plantera den i lite allt möjligt också och det är ju himla trevligt. Är fortfarande hemma med en hostig son så jag skall försöka få lite gjort av allt det där man aldrig hinner med när man jobbar. Vet inte vart jag skall börja bara för det känns som jag skulle behöva gå över hela stället med dammtrasa och skurhink i högsta hugg. Rensa och slänga får det bli en hel del av oxå. Hur mycket samlar man på sig egentligen ??

Ha en fortsatt nice tisdag. Anna

4 kommentarer:

  1. Så sött ! Jätte fint!!

    SvaraRadera
  2. Så himla fint! Passa så ingen äter upp bären bara!

    SvaraRadera
  3. Vilket jättefint arrangemang! Tycker också om Hjärtan på tråd, den är användbar till så mycket! Jag har precis börjat "operation städning" här. Ska gå från rum till rum så det blir riktigt vårfräscht! Hoppas det är okej att jag lägger till dig på mina bloggfavoriter.
    Kram Milla

    SvaraRadera
  4. Härligt med en pysselstund! Så fint det blev!
    Hjärtan på tråd är fantastisk på att överleva...
    Ja rensandet tar nog aldrig slut...
    Kram

    SvaraRadera