fredag 18 september 2009

En sång om oss













Till tonerna av Peter Jöbacks, En sång om oss, dansade min Tilda på vår altan. Hon går på dans, balett och show, varje söndag. Så det är viktigt att öva på sina steg, vilket sker på de mest udda platser.... Hon dansar framför altandörren, en härlig spegelbild ser hon i rutan :) Speciellt nu när det blir mörkt lite tidigare ser hon ju jätte bra i den där dörren....Känns roligt att få fånga henne på bild. Jag bara älskar att fota. Åååå om man hade blivit fotograf. Jag kan verkligen förlora mig i det jag fotar, helt i min egna värld. Tills i detta fallet någon säger - Men mamma, nu är det klart!
Allt gott!! Kram Anna


10 kommentarer:

  1. Herregud vilka fina bilder! BLI fotograf, vet ja! Tänk vad härligt att bara totalt byta bransch! Särskilt om man får göra något man älskar att syssla med, mer som en hobby! Hade varit något...hmmm

    SvaraRadera
  2. Hihi känner igen mig i det där....visst kan man drömma sig bort i kameravärlden.
    Jättefina bilder förresten.
    Hoppas ni får en härlig helg.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Underbara foton! Det syns på dem att hon nar roligt och tycker om det hon gör. Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  4. Hej! så söt hon är :) Vilken härlig syn för er...att se sin lilla dotter dansa uppvisning :) förstår om du är stolt!

    Måste även säga att du har gjort det väldigt fint i köket, snygga gardiner och superfina ljusstakar...

    //Linda

    SvaraRadera
  5. Va kul att du gillade att kika in hos mig :) Känn dig mer än hjärtligt välkommen tillbaka!

    Jag älskar dessa foton :) Blev riktigt insopirerad och fotosugen!!!

    K R A M // t i n a

    SvaraRadera
  6. Tänk vilken glädje det finns i barn.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga bilder!

    Tack snälla för dina rara ord hos mig, det värmer verkligen!
    Och du har ju helt rätt, ett lugnt och skönt tempo är det jag eftersträvar med min blogg. :)

    Ha en skön söndag! Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Härligt! Min lilla tvååring älskar att fåna sig framför ugnsluckan!

    Fortsatt trevlig söndag!

    SvaraRadera
  9. Hallå vännen...Visst är det härligt med fotande. Vilka fina bilder du har tagit på tjejan...

    Kram till dig/ A

    SvaraRadera
  10. En sån lycka att få dansa medans mamma fotar! Fina bilder! Varför inte gå en fotokurs vetja??
    Kram

    SvaraRadera