tisdag 22 september 2009

Gerbera och ekollon





Bröllopsdag.....Igår hade jag och min man vår 13:de bröllopsdag. Det firades med fotbollsträning, tvätt, föräldramöte och förkyld tonåring. Precis som det skall vara i en familj med 3 barn och livet som snurrar!! Jag tog iallafall tillfället i akt och köpte mig en present från mig till mig. En liten Gerbera skål i plommonlila blev det. Har funnits på min önskelista länge och nu hade jag ju en ursäkt, eller hur!!! Bilderna är från vår platsbyggda soffa på altanen. Ovanför den växer en stor och stolt ek som behagar tappa sina ekollon hela tiden på vårt altangolv.... Vackert och höstigt!!
Kärlek!Anna

2 kommentarer:

  1. Hej vännen

    grattis i efterskott på bröllopsdagen, jag glömde tyvärr av att det var nu.

    hälsa alla

    kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Men vilken fin skål! Jag brukar ju annars inte gilla lila men denna var så fin!
    Och grattis i efterskott!

    SvaraRadera