tisdag 22 september 2009

Solen skiner- trots regnet!!



Kommer till mitt jobb en regnig tisdagsmorgon och har ett sjukt barn hemma. Lite stressad och skall ringa in vikarie och få dagen dräglig för mina kära kollegor. Möts då av min fantastiska arbetskompis C i dörren . Hon sträcker fram ett fint inslaget paket och säger -Till dig!






















Som ni ser fanns det skönhetsprodukter i mitt paket! Som skall motverka hudens åldertecken, ( min man kommer ju skratta gott i eftermiddag kan jag meddela ) perfekt för en kvinna i sina bästa år!!!
Vi pratade bara för ett tag sedan om vad vi använder för dagcreme osv...Jag tvättar bort mitt smink med vatten ( Jag vet många får en : aahhhh chock av detta ytterst personliga avslöjande !!!) och har aldrig använt vare sig dag eller nattcreme. (Behöver jag säga att jag har fått en del förmaningar genom åren :) ) MEN jag erkände dock att jag det sista nu känner att jag skulle behöva nåt till mitt ansikte. Runt ögonen känner jag mest att det faktiskt har börjat " krulla" sig lite....
Detta tog hon till sig och idag fick jag detta av henne! Alla mina arbetskompisar är härliga tjejer, vi har ett riktigt skönt arbetslag. En skön attityd med mycket skämt och hjärtlighet.
Jag är så glad att jag har dig i mitt liv, kära C. Du är underbar!!!
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar