torsdag 10 september 2009

Salt och peppar


Jamen har man sett på maken!!!!! Turgumman, som en vänlig själ kallade mig, har slagit till....IGEN!!!!! Hos mysiga ( min favorit nu för tiden :) ) Tidsmästarinnan har jag idag fått veta att jag vunnit dessa söta salt och pepparkaren. Tack så jätte mycket Susanne!!! Ser fram emot att få ett paket på posten!!
För övrigt känns livet just nu lite tungt. Magkatarr, spänningshuvudvärk, stress och mycket åt alla möjliga håll gör att jag just nu känner mig totalt slut. Jag hoppas att helgen kommer göra mig pigg och glad igen för det finns inget värre än att gå omkring och känna sig nere och trött. Men sånt är livet, det går upp och det går ner. Jag hoppas att det snart vänder och jag blir mig själv igen. Inte blir det nåt pysslande heller för inspirationen har flaxat sin väg, återkommer så snart den drabbat mig igen!! (Så nu har jag gnällt färdigt......)
Jag önskar er alla en skön och avkopplande helg!! Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Godkväll vännen...låter lite som att du mår som jag, inget kul...Var rädd om dig. Jag har kökslampan i klar och bords i klar och är sååååå nöjd med dom. En äkta elektriker skall koppla in min kökslampa på söndag, äntligen.
    Kramkram till dig/ A

    SvaraRadera
  2. Ny tävling hos Tant:

    http://uj76.blogspot.com/2009/09/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

    ..med chans att vinna 500kr att shoppa lös för i en finfin barnbutik =)

    Kika gärna in o ha en riktigt braig dag! Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis..iblqnd ska man ha turen på sin sida.
    Hoppas du piggnar till och mår bättre snart.
    Ha en fin helg.
    Kram Lina

    SvaraRadera