måndag 7 september 2009

Kräftskiva....




I lördags bjöd vi in nära och kära till en kräftskiva. Alla hade sina barn med och det blev en riktigt skön kväll med massor av härliga skratt. På altanen hade vi dukat ett långbord, under tak för säkerhets skull. Fast under hela dagen sken solen och vi kunde sitta ute till natten. Helt otroligt, efter dagar fyllda med regn och blåst! På den delen av vår altan som inte har tak, hade vi marshaller tända. Det blev riktigt mysigt (trots att det är svårt att fånga på bild) en liten känsla av öråd..... Två fåtöljer fanns där med fleecefiltar och det var alltid några som satt och snackade om livet, där i hörnet!! Underbart!!











Lite bilder på alla fina gåvor vi ( läs jag ) fick :) av våra gäster. Två ljuslyktor, som jag bara älskar! Ett gott vin från våra goa grannar ( till deras, stod det på den lilla lappen) och ett underbart fat, ett vitt hjärta med en doftande tvål finfint inslaget. Fatet har jag tittat på ett bra tag så det var extra roligt att få. Svarta ljusstaken från Cult, hade precis den färg som jag tänkt blanda in i mitt vardagsrum. Kan hända mina trevliga gäster känner sin värdinna väl, eller hur?



















Jag vill på detta sätt såklart hälsa alla och TACKA för presenterna men framför allt att ni kom och gjorde kvällen riktigt rolig! Ni är underbara vänner och vi är så glada att ha er i vårt liv.

Ny vecka men nya tag. Måndag, tänk det är inte min favorit av veckans dagar. Tycker att det finns för många måndagar på ett år. Vart dåligt med pyssel det sista men jag hoppas snart kunna få igång min kreativa sida igen. Ha det fint! Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Tack själva för en jättehärlig kväll, det blev verkligen många härliga skratt under kvällen..hihi...Kram Helene m familj

    SvaraRadera
  2. Att ordna kräftskiva är ju pyssligt nog! Och så gott och mysigt att samlas ihop! Så fint dukat med Rönnbären!
    Gillar bilden med flaskan jättemycket!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen

    super tack själv, det var kanon mysigt.
    blir alltid så varm i hjärtat när vi är hos er.

    tusen tack

    kram Hanna

    SvaraRadera